Altijd
up-to-date

De techniek ontwikkelt zich razendsnel en wij veranderen graag mee. Door onze website te vernieuwen, kunnen we jou de kwaliteit blijven leveren die je van ons bent gewend.   

Wat is er veranderd?

We hebben onwijs veel aan onze website veranderd, vooral aan de technische kant. Zo blijft onze website voor jou herkenbaar en makkelijk te gebruiken. De belangrijkste veranderingen op een rijtje: 

  • Hij is veel sneller, vooral op mobiel. 

  • Productinformatie is overzichtelijker weergegeven zodat je sneller ziet wat je nodig hebt en waar je aan toe bent.

  • Productreviews hebben een prominentere rol gekregen in het oriëntatieproces. Zo zie je eenvoudig hoe anderen onze producten ervaren.

  • Kleurcontrasten zijn verhoogd en knoppen zijn groter geworden. Door deze verbeterde toegankelijkeid kan iedereen moeiteloos gebruik maken van onze website.  

Veelgestelde vragen

Onze webshop is vernieuwd, maar veel is hetzelfde gebleven. Je account en ons assortiment zijn volledig behouden. Daarnaast hebben we de website sneller en gebruiksvriendelijker gemaakt. In deze FAQ vind je antwoorden op de meestgestelde vragen.

Moet ik opnieuw inloggen na de update?

Uit veiligheidsoverwegingen moet je bij ons iedere keer opnieuw inloggen. Goed nieuws: je account, bestelgeschiedenis én adressen zijn meegenomen. Je kan dus gewoon verder waar je bent gebleven! 

Kan ik nog inloggen met mijn bestaande account?

Je bestelgeschiedenis en aangemaakte voorkeuren hebben we alvast netjes voor je overgezet. Mis je iets in je account, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Het lukt mij niet om in te loggen, wat nu?

Verwijder alle cookies van onze website en probeer daarna nogmaals in te loggen. Verder op  deze pagina leggen we je uit hoe je dat doet.

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden?

Bel ons op 02-5887005of stuur ons een bericht via [email protected]

Cookies legen.. Maar hoe? 

Websites plaatsen cookies om goed te kunnen functioneren. Hierdoor blijf je bijvoorbeeld ingelogd wanneer je door de website navigeert. Bij problemen met een nieuwe website kan het voorkomen dat oude cookies hiervan de oorzaak zijn. Hieronder leggen we per browser uit hoe je deze cookies verwijdert.

Chrome (computer)

  1. Klik rechtsboven op de drie puntjes
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Ga naar 'Privacy en beveiliging'
  4. Klik op 'Browsegegevens wissen'
  5. Vink 'Cookies' aanklik 'Wissen'

Chrome (telefoon)

  1. Tik op de drie puntjes rechtsboven 
  2. Kies 'Browsegegevens wissen'
  3. Selecteer 'Cookies' → tik op 'Verwijderen'

Safari (iPhone / iPad)

  1. Ga naar 'Instellingen'
  2. Tik op 'Safari'
  3. Kies 'Wis geschiedenis en websitedata'
  4. Tik op 'Wis'

Safari (Mac)

  1. Klik op Safari' in de bovenste balk
  2. Kies 'Voorkeuren / Instellingen'
  3. Ga naar 'Privacy'
  4. Klik op 'Beheer websitegegevens'
  5. Klik op 'Verwijder alles'

Edge

  1. Klik op de drie puntjes rechtsboven
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Ga naar 'Privacy, zoeken en services'
  4. Klik op 'Kies wat u wilt wissen'
  5. Vink 'Cookies' aan → klik 'Nu wissen'

Firefox 

  1. Klik op de drie streepjes rechtsboven
  2. Kies 'Instellingen'
  3. Ga naar 'Privacy & beveiliging'
  4. Klik op 'Gegevens wissen'
  5. Vink 'Cookies' aanklik 'Wissen'