Categorieën
02-5887005

Klantenservice

Veelgestelde vragen

We hebben een overzicht gemaakt van vragen die vaak worden gesteld of waarvan we weten dat ze heel belangrijk zijn.

Verzending en levertijd

  • Hoe snel wordt er geleverd?

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

  • Krijg ik een tijdsindicatie wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Betaalmogelijkheden

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • Is de levertijd afhankelijk van de betaalwijze?

Service

  • Zijn er kosten verbonden aan het terugsturen?

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of iets toevoegen?

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Hoe en wanneer kan ik Logistiekdirect bereiken?

  • Wat is het minimum orderbedrag?

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

  • Kan ik als particuliere klant ook bij Logistiekdirect bestellen?

  • Hoe kan ik mijn bestelhistorie inzien?

  • Wat moet ik doen als ik mijn inlognaam ben vergeten?

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen?

  • Ik heb een defect/beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Marketing

  • Mag ik afbeeldingen en/of teksten van de website gebruiken?

Is je vraag nog niet beantwoord?

Vraag het onze klantenservice

perfectteken

Dé totaalleverancier voor de logistiek!

  • Altijd een goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Vaste klanten bestellen via overschrijving
  • Advies door specialisten

Toegang tot Black Friday early access

Als je je nu inschrijft op onze nieuwsbrief, krijg je toegang tot onze early access tot de Black Friday deals. Dat betekent dat jij als eerste korting kunt pakken rondom Black Friday. Mis dit niet!

10% korting op je volgende bestelling?

Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief, ontvang je een unieke kortingscode voor 10% korting op je volgende bestelling, m.u.v. de categorie "pallets" en kortingsartikelen. Je ontvangt deze kortingscode via mail binnen 3 dagen na inschrijving.